Reklamacje
W celu dokonania reklamacji wypełnij załączony formularz i odeślij go pisemnie na adres NTA Natalia Niesłona lub elektronicznie na adres kontakt@piugrande.pl.
Zaleca się, aby w reklamacji zawrzeć m.in. zwięzły opis wady, datę jej wystąpienia, dane Konsumenta składającego reklamację oraz żądanie Konsumenta w związku z wadą towaru. Przedsiębiorca ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego Konsumenta w terminie 14 dni, a jeśli nie zrobi tego w tym terminie uważa się, że żądanie Konsumenta uznał za uzasadnione.
Więcej informacji na temat odstąpienia konsumenckiego znaleźć możesz w REGULAMINIE.
Zwroty
W celu dokonania zwrotu wypełnij załączony formularz „odstąpienia od umowy” i odeślij go wraz z odpowiednio zabezpieczonym towarem na adres NTA Natalia Niesłona 41-250 Czeladź, ul. Nowopogońska 98,
Więcej informacji na temat odstąpienia konsumenckiego znaleźć możesz w REGULAMINIE